sâmbătă, 4 iulie 2015

5 iulie 2015 - AMIDON - ziua 76

Greutate: 73.7 kg (+ 100 g ... sper ca visul urat sa nu se intoarca ... adica 74 ...)

Un pahar de apa calda cu lamaie si miere
Cafea cu miere

MD: nectarine, banane

P+C: Sarmalute de post facute de mama Ica special pentru mine si dieta mea :) O sa revin la postarea aceasta cu reteta, pentru doritori! Si evident cu poze, dupa ce le voi manca :)

Sarmalutele (ca au fost miiiiici si delicioase), au fost umplute doar cu orez, ceapa si morcov. Insa ... fiecare a fost invelita in alta frunza :)
Am mancat asadar sarmale in foi de vita, stevie, loboda, fasole, hrean .... cam tot ce a avut prin gradina minunata de la Petis.
Nu cred ca va puteti imagina cat de bune au fost!!!!!!!!!!! O nebunie. Si stiu, pentru ca am mancat si ciorbita de mai jos (fasole pastai de la Petis :) ), voi avea maine plus la cantar - dar nu-mi pare rau pentru ca m-am incadrat in dieta (o miiiiiiiiica exceptie doar!) si stiu ca plusul va pleca in curand.




Apa: ~ 2 l

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu