sâmbătă, 13 iunie 2015

13 iunie 2015 - PROTEINE - ziua 54

Greutate: 73,9 kg (minus 100 g)

MD: pere


P+C: Picnic in natura, la cota 1800 :D
Am incercat sa ma incadrez in grupa de proteine-carne, am mancat insa si porc si pui, cu legume.
Pentru ca am fost si-asa stresata de drumul lung, soseaua proasta si alte cele, nu m-am stresat deloc in privinta mancarii.
Consider ca in afara de combinatia nefericita, nu am facut alte abateri, desi tentatiile au curs garla :D si ma felicit.
Continuam ordonat si frumos, iar la urmatoarea deplasare de acest gen, stiu exact ce am de facut! Acum, asa a fost modelul! ;)

Cantarul va fi oricum urat maine, pentru ca sunt in perioada "pre-M" ;)
Apa cred ca am baut maxim 500 ml .... la drumuri de acest gen, cam atat consum eu :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu