sâmbătă, 20 iunie 2015

19 iunie 2015 - AMIDON - ziua 60

Greutate: 74.0 kg ( + 500 g dupa branza la gratar ... stiam ca va da plus, dar am vrut sa o testez. Renuntam la ea! :) ]
Cafea cu zahar

MD: mere

P+C: tocanita de cartofi cu salata - din pacate nu am fotografiat nimic. Am mancat pe fuga si cu emotii cat Casa Scanteii :D, pentru ca aveam serbarea cu piticii ..... am mancat foarte putin la amiaza, dar cina, desi a fost FOARTE tarziu, nu a fost compusa decat din doua linguri de tocana, ca sa respect dieta.

O alta zi in care am fost mandra de mine, pentru ca desi au fost zeci de prajituri, zeci de patouri cu bunatati (cascaval cu struguri, tartine cu somon, rosii umplute cu branza ... ) nu am atins nimic. Am baut doar un pahar de limonada!

APA: sub 1 litru :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu